RE: [Czuwaj] Rada Warszawy wygania harcerzy ze szkół

Jacek Garboliński garbol w gazeta.pl
Pią, 16 Gru 2005, 09:17:18 CET

Tomek Grodzki napisał :
> Ciekaw jestem czy zareaguje jakos pan wiceminister edukacji, który na
> Zjezdzie powiedzial, ze dla niego harcerze sa oczywistym sprzymierzencem
> szkol i będzie walczyl o to, aby harcerze mieli harcowki wlasnie w
> szkolach.
>
> Mam nadzieje, ze nie myslal o odplatnych harcowkach...
>
> Mam tez nadzieje, ze GK rozpocznie jakies dzialania...
>
> Pozdrawiam
> _______________
> Tomasz Grodzki
> togro w togro.pl

[JG] =================
Mam nadzieję, że reakcja będzie skuteczna, bo będziemy wydawać coraz więcej
na "działalność harcówkowo-statutową", bo na przykład szkoła, w której moje
środowisko ma zbiórki, nie chce udostępniać korytarzy, co prawda mamy
harcówkę, ale roczne koszty jej utrzymania to (we wstępnych przeliczeniach)
1800,00 pln rocznie ... Zaraz ktoś powie - przecież to niewiele, ale skąd tę
kasę brać ... Tragedia ...

hm Jacek Garboliński HR
62 Szczep Harcerski im. Króla Bolesława Chrobrego
62 WDH "Gaudium"

--
Nie wiesz co kupic bliskim na Swieta? Szukasz czegos naprawde wyjatkowego? Nasza wyszukiwarka prezentow, pomoze Ci uszczesliwic kazdego. Hoopla.pl
http://www.hoopla.pl/prezenty.php?ref=15