Re: [Czuwaj] Rada Warszawy wygania harcerzy zeszkół

Mirek Grodzki mirek.grodzki w gazeta.pl
Pią, 16 Gru 2005, 09:35:07 CET

Harcowek w szkolach nie da sie zalatwic
decyzjami administracyjnymi, nawet na najwyzszym szczeblu.
Po pierwsze dlatego, ze szkoly podlegaja smorzadom,
a po drugie dyrektor zawsze znajdzie powod/pretekst
dlaczego u niego harcowki byc nie moze.

Zalatwoc harcowki mozna tylko na najnizszym szczeblu,
czyli u tego wlasnie dyrektora.
MG

sprzymierzencem