RE: [Czuwaj] Rada Warszawy wygania harcerzy zeszkół

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 16 Gru 2005, 10:24:47 CET

Napisalem, ze licze na GK, bo takie rzeczy moglaby rozwiazac Ustawa o
Harcerstwie, której potrzebe powstania przeglosowalismy na Zjedzie.

Ale oczywiście zgadzam się z Toba co do potrzeby dzialan Choragwi
Stolecznej.
Mnie osobiscie ta sprawa zaskoczyla, wiec nie wiem, czy były już podejmowane
jakies dzialania w tym temacie. Czy ktos ze Stolecznej wiedzial o
przygotowanej decyzji rady miasta.

Wystapilem z propozycja do pozostalych czlonkow komendy, aby wystosowac jak
najszybciej pismo do Rady Miasta lub Prezydenta Warszawy o zwolnienie
harcerzy z wnoszenia oplat.

Jak tylko będę cos wiedzial to napisze.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki