RE: [Czuwaj] Re: Rada Warszawy wygania harcerzy ze szkół

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Nie, 18 Gru 2005, 00:41:46 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Łukasz Brzeziński
Sent: Saturday, December 17, 2005 10:00 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: [Czuwaj] Re: Rada Warszawy wygania harcerzy ze szkół

> W budżecie miasta Krakowa na 2005 zostały przyznane środki
> na remonty harcówek w oparciu o w/w uchwałę,
> sporo harcówek ZHP i ZHR zostało wyremontowane,
> ale też się zdarzyły przypadki, że dyrekcje robiły problemy.

Wiem coś o tym. Prawie wszyscy już skonczyli lub kończą remonty
gdy tymczasem ja dopiero co zacząłem, bo dyrektorka obraziła się
na komendanta chorągwi, a mnie się oberwało "rykoszetem".
Ale najważniejsze jest to że główne przeszkody pokonane   ;-)))
Może w przyszłym roku będzie lepiej
:-)

Czesław