[Czuwaj] Zespół ds. Strategii Rozwoju Hufca

slonko s.slonko w interia.pl
Wto, 20 Gru 2005, 00:10:35 CET

Chciałbym by ktoś się podzielił z was doświadczeniem, praktyką, jeśli ktoś ma do czynienia z takim zespołem jak w temacie. Chodzi mi ogólnie i praktycznie jak to wygląda u was. Bo co innego jest zawsze z założenia i co innego czasem wychodzi w praniu.
E-mail: s.slonko w interia.pl
Będę wniebowzięty za jakikolwiek kontakt :-)

_
Damian "słonko" Grzegoczyk
http://7gsdh.pl

Szukasz pracy? Szukamy pracownikow: dziennikarzy, webmasterow,
specjalisty ds. badan, promotion managera, administratorow baz danych,
programistow Windows i wielu innych! >>> http://link.interia.pl/f18e6