[Czuwaj] Rada drużyny a Wędrowniczy Krąg Rady

"Zbigniew M. Stafiński, Zdzich" zdzisiu w zhp.inet.pl
Pią, 30 Gru 2005, 12:22:06 CET

Witam serdecznie,

Na początku, życzę wszystkim wszystko dobrego w zbliżającym się Nowym
Roku. Niech Wasze noworoczne postanowienia i plany spełnią się.

Proszę o wypowiedzi na temat Rad Drużyn i Wędrowniczych Kręgów Rady.
Chodzi mi w szczególności, abyście podzielili się Waszymi
doświadczeniami z pracy z danym ciałem. Być może zauważyliście pewne
mechanizmy,  które negatywnie wpływają na pracę - warunki sprzyjające
działaniu Rady Drużyny, bądź Wędrowniczemu Kręgu Rady.
Na ostatniej zbiórce konstytucyjnej zostałem wybrany przez mych
towarzyszy ZHPowskiej podróży na lidera - drużynowego. Zastanawia mnie
mechanizm działania Wędrowniczego Kręgu Rady, nie działałem nigdy w
takowym, a z tego co o nim wiem i co widziałem w zaprzyjaźnionych
drużynach wędrowniczych jest to dobre rozwiązanie ze względu na rozwój
samorządności w drużynie.

Proszę o refleksje, uwagi na ten temat.

Pozdrawiam serdecznie,
Zbigniew M. "Zdzich" Stafiński