[Czuwaj] Nowy bestseller... Gra o Harcerstwo...! :)

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pią, 30 Gru 2005, 20:00:51 CET

Witajcie!

Jak niedawno nadmieniałem - ukazała się właśnie książka dh Ryszarda
Pacławskiego "Gra o harcerstwo".
Publikacja ta to przedstawienie 10 lat "naczelnikowania" Związkowi w
okresie najburzliwszych przemian w naszym kraju a i w Harcerstwie
zwłaszcza...

Autor dokładnie i z wieloma szczegółami przedstawił historię powrotu do
światowych struktur skautowych, odbudowy pozycji harcerstwa jako
organizacji stowarzyszenia apolitycznego, patriotycznego i
propaństwowego w oczach opinii publicznej i (a może _zwłaszcza_) tzw.
"klasy politycznej"...

R. Pacławski prywatnie wyraża opinię, iż wielu zapewne nie zgodzi się z
niektórymi postawionymi w publikacji tezami, niemniej ja prywatnie (i
służbowo też ;) ) twierdzę, że książkę należy przeczytać, gdyż mało komu
znane są przedstawione tam aspekty wielu wydarzeń niedawnych, a już
historycznych... A i popolemizować będzie później ciekawiej :)

"Gra..." trafia na razie drogą prywatnych kontaktów do dawnych i
obecnych współpracowników dh naczelnika, niemniej po Nowym Roku będzie
dostępna w Muzeum Harcerstwa.

Pozdrawiam,
Czuwaj!
Radek Paszkowski

p.s.
Oczywiście wszystkim listowiczom życzę jak najsympatyczniejszego
Sylwestra oraz jeszcze lepszego nadchodzącego Nowego Roku! :)

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,