[Czuwaj] materialy o ZHPpgK

cezary.stawski w sympatico.ca cezary.stawski w sympatico.ca
Śro, 2 Lut 2005, 20:01:47 CET

Historie i strukture zalatwiaja linki Darka
Jezeli chodzi o prawo (tzn jego dziesiaty punkt) to wydaje mi sie ze byl to rok 76 ale musze sprawdzic w domu. Rozmawialem z jednym juz niezyjacym autorem tej zmiany i mam troche info na ten temat. Postaram sie podeslac cos w ciagu dwoch dni bo wiem ze dzis nie dam rady. Chyba ze inni czlonkowie pgk mnie ubiegna (obiecuje - nie bede sie gniewal ;)

Cezary