[Czuwaj] materialy o ZHPpgK

darek molodecki miki w miki.jdm.pl
Śro, 2 Lut 2005, 20:10:57 CET

Moze wartpo sie by pokusic aby  stworzyc jakis material o ZHP pgK  np
strone chetnie sie w to wlacze bo tak  naprawde malo wiemy  o  tym.

Pozdrawiam
phm Dariusz Molodecki HR
www.jdm.pl - Tani Hosting
From: <cezary.stawski w sympatico.ca>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 02, 2005 8:01 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] materialy o ZHPpgK

Historie i strukture zalatwiaja linki Darka
Jezeli chodzi o prawo (tzn jego dziesiaty punkt) to wydaje mi sie ze byl to
rok 76 ale musze sprawdzic w domu. Rozmawialem z jednym juz niezyjacym
autorem tej zmiany i mam troche info na ten temat. Postaram sie podeslac cos
w ciagu dwoch dni bo wiem ze dzis nie dam rady. Chyba ze inni czlonkowie pgk
mnie ubiegna (obiecuje - nie bede sie gniewal ;)

Cezary