ODP: [Czuwaj] wieś a ZHP

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 8 Lut 2005, 09:49:59 CET

> ----------

	[ciach]
	>Bawi mnie coraz bardziej przekonanie środowisk wielkomiejskich o
swojej
	>"lepszości" i ich mniej czy bardziej racjonalne sposoby na
uzdrowienie ZHP.
      [ciach]

Widzisz Pawle - sieczes swa szabla na oslep i chyba niesprawiedliwie. Nie
mowilem o dzialaniach, ani ludziach w Zwiazku - tylko o strukturze delegatow
na Zjazd ZHP.
Uwazam, iz poza miejskimi osrodkami dzieje sie mnostwo wspanialych i dobrych
rzeczy. Istnieja tam rzesze instruktorow - wodzow i ksztalceniowcow - czesc
z nich mam nawet zaszczyt nazywac swoimi przyjaciolmi.
Niestety - czy to wskutek braku zainteresowania tematem, niecheci babrania
sie w "polityce" (czy tez moze w skutek innych przyczyn), nie odzwierciedla
sie ten stan na Zjedzie, na ktory czesto trafiaja  ludzie przypadkowi ( "a
druh nauczyciel nie byl w tym roku na wakacjach, to pojedzie sobie na
Zjazd") lub z tzw. ukladu.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Polnoc