ODP: [Czuwaj] wieś a ZHP

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 8 Lut 2005, 10:37:53 CET

> ----------

Nie lepsi i gorsi. Raczej swiadomi i nie. Caly czas Pawle mam wrazenie, iz
rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach. Ty o sytuacji w Zwiazku i dzialaniach w
nim podjemowanych. Ja - o strukturze delegatow na Zjazd i ich do niego
przygotowaniu.

Co tak cholubiona przez Ciebie Pawle "nauczycielka w olimpijce" bedzie miala
do powiedzenia na temat samodzielnosci finansowej hufcow, czy strukturze
zarzadzania?
I nie praw mi prosze o glodnych kawalkow o "madrosci zyciowej".
(i zeby nie bylo watpliowsci: jestem pelen podziwu dla Jej  pracy w tejze w
swojej miejscowosci - uwazam iz powinno sie zrobic wszytsko by ja wspierac).

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Polnoc