RE: [Czuwaj] wieś a ZHP

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Wto, 8 Lut 2005, 13:01:09 CET

Cześć,

-----Original Message-----
From: Rafal.Suchocki w pse.pl
Subject: ODP: [Czuwaj] wieś a ZHP

To jeszcze raz na spokojnie.
Zrobmy inaczej - postaram sie wypunktowac swoje zdanie - a ty powiedz mi z
ktorymi punktami sie nie zgadzasz:

1. Wiekszosc delegatow pochodzi z hufcow wiejskich

===Ja np. nie zgadzam się z tym punktem - po prostu w ZHP nie ma w praktyce
hufców wiejskich.

2. Wsrod tej wiekszosci istnieje spora grupa, ktora pobyt na Zjezdzie
traktuje jako nudne spotkanie towarzyskie, nie interesowali sie tematami
poruszanymi zna zjezdzie, nie brali udzialu w dyskusjach przedzjazdowych.

===Z tym się zgadzam.

3. Glosuja Oni wg. nakazow komendanta choragwi (vide: listy jakie krazyly na
poprzednim Zjezdzie).

===Ja nie do końca uważam, że to jest tak strasznie źle jeżeli delegaci z
jednej chorągwi coś ustlą a nie tylko że jest to "polecenie" komendanta
chorągwi. I w takim wypadku taka lista nie jest naganna.

4. To bardzo, bardzo zle. Delegat na Zjazd powinien byc swiadomy, po co i
dlaczego sie na niego wybiera.

===W połączeniu z poprzednim punktem. To źle jeśli jest to pod dyktando
komendanta chorągwi i to nie źle jeśli coś wspólnie ustalą.

5. Istnieja tez delegaci, ktorzy potrafia wysciubic nos poza wlasne podworko
(takze Ci z hufcow wiejskich) - i mam nadzieje ze jest ich coraz wiecej (
wskazuje na to chocby fakt, iz udalo sie przeglosowac punkt o kadencyjnosci
:-)

===Tak to prawda.

6. Kiedy mówie "instruktorko-nauczycielka w olimpijce" nie mam na mysli hm
Pawla Rozdzwestenskiego, ktorego uwazam (mimo istotnych roznic w naszym
zdaniu) za swiadomego instruktora.

===Nie mam zdania

7. Jednoczesnie dla druhen w olimpijkach mam duzo szacunku, wiem iz wykonuja
one w swoich miejscowosciach dobra robote (choc moze czasem brakuje im
pozytywnych wzorcow i wsparcia).

===Niestety nie zawsze wykonują. Ale dla tych które wykonują też mam wielki
szacunek.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Polnoc