Re: [Czuwaj] wieś a ZHP

Wto, 8 Lut 2005, 14:21:22 CET

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Ludwig" <krzysiekl w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, February 08, 2005 1:51 PM
Subject: Re: [Czuwaj] wieś a ZHP

> Hej!

Raczej nie mające na swoim terenie szkół wyższych (choćby ich filii).
:-)

Oczywiscie że ciężko byłoby obecnie znaleźć jakiś wyłącznie "wiejski"
hufiec.
Spis jednak rozróżnia drużyny "miejskie" i "wiejskie".
Sądzę że można pokusić się na wyodrebnienie
kategorii hufców "nie-miejskich" czyli takich
w których drużyny deklarujace sie na spisie jako "wiejskie",
stanowią np. ponad 50 (60?) %
Być może sie mylę, ale sadzę że ta "kategoria"
ma jednak swoją, wyraźną, specyfikę.
Co o tym sądzisz ?

Czesław