Re: [Czuwaj] wieś a ZHP

Wto, 8 Lut 2005, 16:04:57 CET

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Ludwig" <krzysiekl w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, February 08, 2005 3:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] wieś a ZHP

Mnie chodziło o wyodrebnienie w trakcie dyskusji a nie w spisie.
Być może to tylko takie "mylne wrażenie" ale będę upierał się
że taki "nie-miejski" hufiec w którym drużyn "wiejskich" jest ponad 60%
zdecydowanie rózni się specyfiką działalnosci i istotnymi problemami
do hufca z  30-100 tyś. miasta (hufce wielkomiejskie pomijam).

> W czasie Zjazdu miałem inną "roboczą" teorię: jaki hufiec, taki delegat. Z
> hufców spełniających minimalne kryteria obecnej instrukcji trafiali się
IMHO
> lepiej przygotowani delegaci. Nie wiem, czy to prawda - nie prowadziłem
> badań. Ale jeśli tak, to należy pracować nad tym, żebyśmy mieli dobre
hufce
> i wtedy delegaci też się nie będą kompromitować.

Tu masz, moim zdaniem,  całkowitą rację

Czesław