Re: Kadencyjność (było: Re: [Czuwaj] wieś a ZHP)

Pawel Rozdzestwienski konikhdj w hot.pl
Wto, 8 Lut 2005, 18:21:32 CET

Seascout: > "Przekonany jestem, że o prawo pozostania na x kadencji będą
walczyli ci, którzy z harcerstwa zrobili sobie sposób na życie, zatrudnieni
w ZHP, od 10 lat na funkcji, bez innych perspektyw niż praca w ZHP. I nie
będą walczyli swoimi rękami - zbyt latwo byloby ich zdemaskować, pewnie
poslużą się jakimś mlodym gniewnym dla którego bóg - komendant - zstąpil z
nieba i Powierzyl-Wazna-Misję, albo jakoś inaczej spróbują do tej kwestii
podejść.

> Mam nadzieję, że mój kolega Pawel nie zostal wykorzystany w takiej grze
:("

Nie będe powtarzał, ze mój hufiec od upadku komuny jest hufcem społecznym.
Nie widzę potzreby żeby go zmieniać, co wyłożyłem już wcześniej. Jestem w
demokratycznej organizacji - oczywiście pewnie zmienimy komendanta na
jakiegoś figuranta - ale i tak dotąd dopóki Krzychu będzie de beściakiem
bedzie nam przewodził.