Re: [Czuwaj] Konkurs Kształcenia w Chorągwi Stołecznej ZHP - czytelniku przecztaj do końca!!!

Pon, 14 Lut 2005, 09:45:03 CET

----- Original Message -----
From: "Paweł E. Weszpiński" <pew8 w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, February 13, 2005 9:50 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Konkurs Kształcenia w Chorągwi Stołecznej ZHP -
czytelniku przecztaj do końca!!!

> Byłem na konkursie, ba, byłem nawet członkiem komisji, reprezentując w
niej KCh.

Wiem, wiem, wyjdzie znowu że sie czepiam słówek
:-)
No i pewnie nie powinienem "wtykać palców w warszawskie drzwi"
;-)
Ale tak z czystej ciekawości,
skoro Ty byłeś w "..komisji, reprezentując w niej KCh.."
to kogo reprezentowali pozostali członkowie skoro i tak
komisja, jako całość, "z urzędu" reprezentowała KCh ?

Czesław