[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

Magdalena Potapowicz magdalena.potapowicz w brpd.gov.pl
Pon, 14 Lut 2005, 12:56:21 CET

Przykro mi Grzesiu, że "zepsułam" cały przebieg konkursu w miniony
piątek....
Na szczęscie nie mogłam zostać do samego końca tego wydarzenia (w zasadzie
jego podsumowania) tj. na ogłoszenie werdyktu. Z tego, co jest mi
przekazywane przez zainteresowanych rozumiem, że to końcówka była
najbardziej dramtyczna - ciekawe czemu skoro nie było już wówczas moich
reakcji???
Poza tym zauważ, jako trener-kształceniowiec, a także jako mężczyzna, że
mogłeś na sam koniec (wykorzystując moją nieobecność, skoro moje reakcje tak
bardzo zaważyły na całym konkursie) podsumować tak cały konkurs i jego
wynik, aby wszyscy wyszli z pogodą ducha, a nie z rozżaleniem i
zniesmaczeniem (wykorzystując przy tym odpowiednie techniki np. NLP) ...
Bowiem "Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy..."

A teraz Wszystkich informuję, że przed chwilą rozmawiałam 1,5 godziny z hm.
Sławkiem Postkiem (zwycięzcą konkursu na Szefa Kształcenia Chorągwi
Stołecznej ZHP), który do mnie zadzwonił i umówiłam się z nim na spotkanie w
4 oczy w najbliższą środę... Liczę na konstruktywną rozmowę...

Pozdrawiam, hm. Magdalena Potapowicz.