[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

phm Wojciech Godoń HO goferek w chrzanow.zhr.pl
Pon, 14 Lut 2005, 16:29:31 CET

Magdalena Potapowicz napisał(a):

>A teraz Wszystkich informuję, że przed chwilą rozmawiałam 1,5 godziny z hm.
>Sławkiem Postkiem (zwycięzcą konkursu na Szefa Kształcenia Chorągwi
>Stołecznej ZHP), który do mnie zadzwonił i umówiłam się z nim na spotkanie w
>4 oczy w najbliższą środę... Liczę na konstruktywną rozmowę...

Hmmm tylko przyglądałem się tej dyskusji i nie chciałem zabierac głosu
bo to nie moje podwórko :-) ...... ale to ostatnie stwierdzenie druhny
Magdy i gest druha Sławka podobają mi się najbardziej ....... szkoda, że
nie nastapiło to przed podjęciem tej dyskusji :-)
Swoją droga szkoda, że różne działania w ZHP oceniane są pod wpływem
emocji - lecz z drugiej strony - kim bylibyśmy nie mając ich :-)
Pozdrawiam i życzę powodzenia podczas rozmowy :-) CZUWAJ

phm Wojciech Godoń