_[Czuwaj] awans nauczycieli a harcerstwo

Andrzej harc38 w op.pl
Pon, 14 Lut 2005, 12:59:30 CET

Użytkownik Marek_Jedynak <marek_jedynak w o2.pl> napisał:
> [...]
Rzeczywiście system awansu nauczycieli jest pomyślany jako 3 lata starań + dożywotnia gratyfikacja (bez jakielkolwiek weryfikacji odnośnie kontynuacji działań).
W naszej chorągwi były przypadki, że nauczyciele po otrzymaniu papieru o awansie porzucali drużyny (nawet nie przekazali ich innym)
Raczej nie należy się spodziewać, ze coś zyskamy jako organizacja przy okazji awansów nauczycielskich. Moja rada: Chętnemu na drużynowego, który właśnie robi awans poradziłbym, aby zgłosił się po zrobieniu awansu - wtedy będzie miał więcej czasu (i będzie widać, czy naprawdę chce)
Andrzej