[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

togro togro w togro.pl
Wto, 15 Lut 2005, 13:47:44 CET

> Ale Ty Tomku się ze mną zgodzisz co ?

Pewnie, ze sie zgodze.
Komisja powinna byc tak bardzo profesjonalna jak tylko sie da.
I wiesz co?
Nasza chyba byla najbardziej profesjonalna jak sie dalo.
Podkreslam "JAK SIE DALO".

Nie rozumiem dlaczego wlasnie tak zostaly skonstruowane zasady zbudowania
komisji, ale zrobil to, chyba najbardziej kompetenety zespol instruktorow
jaki mozna sobie wyobrazic. Dlaczego wiec teraz Ci ludzie krzycza, ze na
pewno bylo nieuczciwie? Nie rozumiem...

Wybacz Czeslawie, ale po prostu nie rozumiem. Za duzo tu gierek,
przepychanek, pozakulisowych ustalen itp. I nie mam na mysli tego konkursu,
tylko wszystkiego co sie wokol nas dzieje i na co ja osobiscie sie nie
zgadzam...

Tomek