[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

Wto, 15 Lut 2005, 13:39:30 CET

----- Original Message -----
From: "togro" <togro w togro.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, February 15, 2005 1:02 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

> Nie mogli wygrac obydwaj
> kandydaci, wiec wygral jeden. Nie wiem, czy lepszy, czy gorszy, ale trzeba
> dac mu szanse na pokazanie, ze wygral zasluzenie. Jak teraz mozna posadzac
> wszystkich (komendanta, komende i komisje), ze sa nieuczciwi.

A może tylko że są nieprofesjonalni ?

> Po takich
> atakach ciezko bedzie kogokolwiek przekonac, ze konkurs to dobra forma...

Ale to bardzo dobra forma !
Tylko trzeba.....
najlepiej zacytuję to juz napisał  Olek Senk:
(....)
Członków komisji wyborczej należy przestrzec przed
pozamerytorycznymi i czesto nieuswiadomionymi
motywacjami w ich wyborach.
A gdy takie odczucia zostaną sformulowane explicite
- a wnioskuje z Twojego listu, ze tak wlasnie bylo
- nalezy przypomniec członkom komisji o tego typu
pulapkach psychologicznych i przypomniec
o konieczności kierowania się
merytorycznie istotnymi przesłankami,
których listę - wraz z określonymi
wagami - zapewne mieliście przygotowaną?

Jeżeli tak zrobiłeś, to super!.
Ale dlaczego w takim razie podajesz
pozamerytoryczne wrazenia i odczucia to
jako uprawomocniony argument?

Trudno sie zgodzić z takim przedstawianiem sprawy.
(.....)

Ale Ty Tomku się ze mną zgodzisz co ?
:-))))

Czesław