Re: [Czuwaj] partia o nas walczy :)

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Śro, 16 Lut 2005, 17:10:11 CET

Zubek napisal:
> Mam zapewnienie Pana Redaktora, że nasze oświadczenie zostanie >wydruczone,
> choć w części!
Nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy trzeba reagować. Bo jakis oszolom w swoim wystąpieniu uzyl nazwy ZHP to my juz musimy pisać oświadczenia w gazetach?

Myślę, że gdyby wszyscy od początku ignorowali takie newsy to może by bylo i lepiej. Bo czasem różnej maści indywidua tylko czekają az będzie się o nich mówilo... A pisanie oświadczeń, to tylko podtrzymywanie tego tematu. Niewarto.

Rafal