[Czuwaj] partia o nas walczy :)

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Śro, 16 Lut 2005, 17:48:29 CET

seascout w go2.pl napisał(a):

> Nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy trzeba reagować. Bo jakis
> oszolom w swoim wystąpieniu uzyl nazwy ZHP to my juz musimy pisać
> oświadczenia w gazetach?
> Myślę, że gdyby wszyscy od początku ignorowali takie newsy to może by
> bylo i lepiej. Bo czasem różnej maści indywidua tylko czekają az
> będzie się o nich mówilo... A pisanie oświadczeń, to tylko
> podtrzymywanie tego tematu. Niewarto.

Wiesz, w zasadzie moglibyśmy się zupełnie nie przejmować - wg S. Lema:
"Nikt niczego nie czyta; jak przeczyta, nie zrozumie; jak zrozumie, to
zaraz zapomni" - zresztą o zgrozo potwierdzają stosowne badania.

Według OEC ponad 70 proc. dorosłych mieszkańców naszego kraju nie
rozumie prostych tekstów, tabel i wykresów zamieszczonych w książkach i
prasie. (przypadkowa linka:
http://www.pomorskiefirmy.pl/pages_news/styczen04/gazety.htm)

Pomimo takich faktów, pozwolę sobie w tej sprawie mieć jednak odmienne
zdanie. Jeśli jekiś oszołom chlapnie bzdurę - niech ją zaraz odszczeka.
Jeśli nie zaczniemy o to walczyć, nadal harcerze będą "chłopcami do
bicia", ot "harcerzykami" - ofermami, którzy pchają się do wszystkiego,
na niczym się nie znają, a o swoje nawet nie próbują zawalczyć.

Pozdrowiwszy,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,