[Czuwaj] Konkurs - coraz mniej rozumiem...

Magda Potapowicz thebest84 w wp.pl
Śro, 16 Lut 2005, 21:14:12 CET

"Chciałbym wyjaśnić, że nie byłem przeciw Sławkowi w sensie, że głosowałem za Olą. Byłem bowiem za tym, aby nie wskazywać nikogo, lecz poszukać innych rozwiązań np...
GC"

Ciekawe... zagłosowałem, ale w zasadzie to nie głosowałem... chyba w takich przypadkach można się poprostu wstrzymać od głosu... tym bardziej, że trybu głosowania Komisji regulamin nie przewidywał, zatem ona sama podejmowała w tej kwestii decyzję...

Ehhh... a ja coraz mnie rozumiem harcmistrzów...

Pozdrawiam, Magda Potapowicz