Re: [Czuwaj] podziekowania za 1%

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 6 Sty 2005, 16:47:49 CET

Tomek napisal:

> Wszyscy moga, a ZHP nie?

A ktos wyslal?

To bardzo ciekawy temat. Podając wiadomość ile wynosi jeden procent mojego podatku, latwo obliczyc mój roczny dochód. Latwo ustalić czy jestem bogatym czlowiekiem (choć na to mogę nie wyglądać) czy nie. A jak ktoś wie, ile zarabiam i jeszcze zna mój adres, to mogę się obawiać, że padnę ofiarą rabunku, kradzieży czy napadu.

Ja nie wiem czy bym chcial, żeby organizacja, której wplacilem pieniądze obracala takimi danymi (moj adres w zestawieniu z moimi dochodami). Znaczy ja nie mam nic przeciwko - ale potrafię sobie wyobrazić kogoś kto ma... W naszym hufcu jeden czlowiek wplacil 8 tys. zl i rozumialbym gdyby nie chcial żeby ktoś poza księgowym poznal jego dane...

Więc może prościej Tomku, w lokalnej gazecie wykupić ogloszenie, w którym podziękujecie wszystkim, którzy wplacili dla Was na 1 procent?

Seascout