[Czuwaj] podziekowania za 1%

togro togro w togro.pl
Czw, 6 Sty 2005, 20:11:17 CET

>---- Original Message -----
>From: <seascout w go2.pl>
>A ktos wyslal?

Wszystkie fundacje, ktorym zdarzylo mi sie kiedykolwiek cos imiennie
wplacac, przysylaly potem podziekowania i zachecaly do dalszego wplacania.

>To bardzo ciekawy temat. Podając wiadomość ile wynosi jeden procent mojego
>podatku, latwo obliczyc mój roczny dochód. Latwo ustalić czy >jestem
>bogatym czlowiekiem (choć na to mogę nie wyglądać) czy nie. A jak ktoś wie,
>ile zarabiam i jeszcze zna mój adres, to mogę się obawiać, >że padnę ofiarą
>rabunku, kradzieży czy napadu.

Dostalismy kwoty i nazwiska, wiec wiemy kto ile wplacil. Tylko nie mozemy im
podziekowac.

>Ja nie wiem czy bym chcial, żeby organizacja, której wplacilem pieniądze
>obracala takimi danymi (moj adres w zestawieniu z moimi dochodami). >Znaczy
>ja nie mam nic przeciwko - ale potrafię sobie wyobrazić kogoś kto ma... W
>naszym hufcu jeden czlowiek wplacil 8 tys. zl i rozumialbym >gdyby nie
>chcial żeby ktoś poza księgowym poznal jego dane...

Organizacja posiada takie dane, a wiec obraca nimi. Te dane zna wiele osob,
a nie tylko Pani, ktora wklepywala je do komputera. Te dane wklepywalo wiele
osob.

>Więc może prościej Tomku, w lokalnej gazecie wykupić ogloszenie, w którym
>podziękujecie wszystkim, którzy wplacili dla Was na 1 procent?
>Seascout

A jeszcze prosciej nie dziekowac wcale?
Dlaczego inne organizacje moga dziekowac, a my nie?
Czy ktos zna odpowiedz na to pytanie? Czy wszyscy lamia prawo, a ZHP jako
jedyna organizacja jest praworzadna? Cos tu nie gra...

Tomek Grodzki