[Czuwaj] podziekowania za 1%

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Czw, 6 Sty 2005, 16:59:09 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Pablo
Subject: Re: [Czuwaj] podziekowania za 1%

Czyli by wychodzilo na to ze posiadacie je nie do konca legalnie, ze bank
przekazal je wam bez zgody tego kto pieniadze przekazal, czyli ze bank
zlamal ustawe o ODO, a wy przy okazji tez.
Milo co?

Pawel PABLO Baluta
aliens.paintball.info.pl

Nie miło. Bo oczywiście chętnie wysłałbym wszystkim podziękowania. Wiem, że
jest to ważne i pomocne w ubieganiu się o środki w tym roku. Ale wiem też,
że może się zdarzyć wśród 5 000 osób, które wpłaciły pieniądze jeden
pieniacz, który będzie chciał protestować przeciwko przetwarzaniu jego
danych i problem gotowy.

Kowlak