[Czuwaj] podziekowania za 1%

Pablo pablo w people.pl
Czw, 6 Sty 2005, 17:14:23 CET

Witam!
> Nie miło. Bo oczywiście chętnie wysłałbym wszystkim podziękowania. Wiem, że
> jest to ważne i pomocne w ubieganiu się o środki w tym roku. Ale wiem też,
> że może się zdarzyć wśród 5 000 osób, które wpłaciły pieniądze jeden
> pieniacz, który będzie chciał protestować przeciwko przetwarzaniu jego
> danych i problem gotowy.

Widzisz, mi nie chodzi o jednego pieniacza, bo taki sie znajdzie nawet
jezeli podziekowanie bedzie zgodne z prawem, chodzi mi o to ze na moja
skromna wiedze administrowanie danych to tez ich przechowywanie czyli to co
TERAZ GK robi tak? Wiec sprawaw by wygladala tak: czy posiada te dane zgdnie
z ustawa czy nie, to jest wiekszy problem niz "jeden pieniacz".
Wejscie w sposob "posredni" w posiadanie danych ktorych nikt nie zezwalal
administrowac oznacza ze w ktorym momencie gdzies w lancuchu, ktos je
przekazal za daleko.

Swoja droga pomysl z gazeta IMHO jest swietny, bo te podziekowania zobacza
newet ci co kasy nie przekazali i moze ich to zachecic na przyszlosc.

Pozdr...

  Pawel PABLO Baluta
aliens.paintball.info.pl