[Czuwaj] podziekowania za 1%

togro togro w togro.pl
Czw, 6 Sty 2005, 20:15:30 CET

----- Original Message -----
>From: "Pablo" <pablo w people.pl>
>Wejscie w sposob "posredni" w posiadanie danych ktorych nikt nie zezwalal
>administrowac oznacza ze w ktorym momencie gdzies w lancuchu, ktos je
>przekazal za daleko.

Jaki posredni? Mam konto i ktos na to konto wplaca pieniadze. Musi podac
swoje dane i ja te dane pozyskuje w sposob zupelnie normalny. Inna sprawa to
ich przetwarzanie. Ale wyslanie podziekowania to nie jest moim zdaniem
przetwarzanie. Gdyby okazalo sie, ze pan X wplacil pieniadze na moje konto,
a one nie sa dla mnie, to ja powinienem poinformowac o tym tego pana i
zapytac na jakie konto mam je zwrocic. Czy to tez jest przetwarzanie danych?
W koncu wykorzystalbym jego dane adresowe.

Tomek Grodzki