[Czuwaj] podziekowania za 1%

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Czw, 6 Sty 2005, 20:24:43 CET

Wiadomość od: seascout w go2.pl
E-mail: seascout w go2.pl
Data: czwartek 6 stycznia 2005 (16:47:49)
Temat: Re: [Czuwaj] podziekowania za 1%

sgp> Tomek napisal:

>> Wszyscy moga, a ZHP nie?

sgp> A ktos wyslal?

Nie wiem na jakiej podstawie (ale to nie był na pewno 1%),
ale wiem że np. moja mama kiedyś wpłaciła coś na Caritas
i dostaje od nich bardzo profejsonalnie
przygotowane teraz np. życzenia na święta (z odręcznym, nieskserowanym
podpisem), ze stopką informującą o 1% (wszystko jeszcze w grudniu), i
z samokopiującym blankietem wpłaty z uzupełnionymi potrzebnymi danymi.
... no cóż, widzę że jest jej miło i jest gotowa taki gest ponowić.

[...]
sgp> Ja nie wiem czy bym chcial, żeby organizacja, której
sgp> wplacilem pieniądze obracala takimi danymi (moj adres w
sgp> zestawieniu z moimi dochodami). Znaczy ja nie mam nic przeciwko -
sgp> ale potrafię sobie wyobrazić kogoś kto ma... W naszym hufcu jeden
sgp> czlowiek wplacil 8 tys. zl i rozumialbym gdyby nie chcial żeby
sgp> ktoś poza księgowym poznal jego dane...

Zgadzam się w pełni.
Ale może byłaby możliwość gdyby jednostki mogły dostać samą listę
adresową darczyńców, bez informacji o wpłacanej sumie. Kto wpłacał a
nie ile...
Wtedy mogłyby wysłać takie miłe podziękowania.
Tylko nie wiem w jaki sposób miałoby być to rozwiązane technicznie...

sgp> Więc może prościej Tomku, w lokalnej gazecie wykupić
sgp> ogloszenie, w którym podziękujecie wszystkim, którzy wplacili dla
sgp> Was na 1 procent?

Super pomysł. W zestawieniu z indywidualnymi listowymi
podziękowaniami, które na pewno dotrą do odbiorców,
daje full wypas, bo przekaz będzie miał szansę dotrzeć też do tych co
nie zdecydowali się dotychcasz wpłacić. :o)

sgp> Seascout

Kamil Wais