[Czuwaj] podziekowania za 1%

togro togro w togro.pl
Pią, 7 Sty 2005, 10:18:19 CET

---- Original Message -----
>From: <seascout w go2.pl>
>Tomku, czemu tak strasznie się oburzasz na to co napisałem i jeszcze robisz
>sie sarkastyczny? Temat zainteresował mnie, chciałbym o nim >podyskutować,
>ale ty mnie wyraźnie chcesz zniechęcić. Dlaczego?

Przepraszam. Szlag mnie trafia, ze nie moge nic z tym zrobic.

>Nie wiem jak jest gdzie indziej. Ale u mnie dane ma księgowy. On je
>wklepuje i sa w wyciagach bankowych, w dokumentach księgowości. Nikt >nie
>robi zestawień, list z tymi danymi. A więc nie wiem skąd przypuszczenie, że
>dane zna wiele osób. Mogłoby je poznać, ale nie powinno nimi >obracać. Nie
>obracamy nimi, bo nie ma czegos takiego jak zestawienie tych danych...
>Wydaje mi sie, że takie rzeczy w GIDO nie nazywają się >zbiorem.

Jakis czas temu poszukiwane byly osoby, ktore zechca przelewy z 1% wklepywac
do komputera (zeby Hufce szybciej poznaly swoje kwoty) - stad moje
domniemanie, ze dane zna wiecej osob.

>No właśnie. A moze zamiast do GIDO warto zadzwonic do PAH czy Caritas i ich
>zapytac jak sobie z tym radzą? Może znają jakies "kruczek" >który pozwala
>im w świetle prawa wysyłać podziekowania?
>Seascout

Slusznie, tylko to powinien zrobic juz dawno ktos, kto bedzie mogl rozmawiac
z PAH, czy Caritasem jak rowny z rownym, a nie jakis komendant hufca.

Tomek - jakis komendant hufca