Re: [Czuwaj] podziekowania za 1%

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 6 Sty 2005, 23:34:24 CET

Tomku, czemu tak strasznie się oburzasz na to co napisałem i jeszcze robisz sie sarkastyczny? Temat zainteresował mnie, chciałbym o nim podyskutować, ale ty mnie wyraźnie chcesz zniechęcić. Dlaczego?

> Organizacja posiada takie dane, a wiec obraca nimi. Te dane zna > wiele osob,
> a nie tylko Pani, ktora wklepywala je do komputera. Te dane >wklepywalo wiele
> osob.

Nie wiem jak jest gdzie indziej. Ale u mnie dane ma księgowy. On je wklepuje i sa w wyciagach bankowych, w dokumentach księgowości. Nikt nie robi zestawień, list z tymi danymi. A więc nie wiem skąd przypuszczenie, że dane zna wiele osób. Mogłoby je poznać, ale nie powinno nimi obracać. Nie obracamy nimi, bo nie ma czegos takiego jak zestawienie tych danych... Wydaje mi sie, że takie rzeczy w GIDO nie nazywają się zbiorem.

> A jeszcze prosciej nie dziekowac wcale?

Sarkazm - 10. Nie komentuję.

> Dlaczego inne organizacje moga dziekowac, a my nie?
> Czy ktos zna odpowiedz na to pytanie? Czy wszyscy lamia prawo, a >ZHP jako
> jedyna organizacja jest praworzadna? Cos tu nie gra...

No właśnie. A moze zamiast do GIDO warto zadzwonic do PAH czy Caritas i ich zapytac jak sobie z tym radzą? Może znają jakies "kruczek" który pozwala im w świetle prawa wysyłać podziekowania?

Seascout