[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 7 Sty 2005, 17:15:29 CET

From: "mistrz44" <mistrz44 w poczta.onet.pl>

> Cóż, ten właśnie post nie wzbudził
> zainteresowania. Za trudny i za poważny? :>:>:>

Jak dla mnie list ten byl zbyt nieodnoszący sie do tematu i zbyt nasycony
nieprawdziwymi stwierdzeniami, pisanymi "w dobrej wierze", zeby na niego
reagowac.
Mialem - i chyba nadal mam - cichą nadzieje, ze takie spostrzezenie stalo
sie udzialem wiekszosci czytelnikow i nikt nie godzi sie na tego rodzaju
podsumowanie tak ciekawej dyskusji, jak ta, do ktorej odnosil sie list M44.
Dyskusji, w ktorej ludzie sie sluchali nawzajem, probowali znaleźć to, co
ich laczy, a wreszcie dyskusji, ktora zakonczyla sie wspolnym zdaniem.

Szkoda, ze taka fajna rozmowa zostala zdyskredytowana argumentami, ktore
wszak sa generalnie sluszne, to jednak nie odnosily sie do zjawisk, ktore w
tej dyskusji wystepowaly.
Szkoda, ze dodatkowo, pod plaszczem tolerancji i ugodowosci, przemycone
zostaly bardzo nieprawdziwe i wrecz nieharcerskie tezy.
Szkoda, gdyby sie okazalo, ze naprawde tak latwo jest wplywac na emocje i
poglady czytelnikow tej listy...

pozdrawiam
olek