ODP: [Czuwaj] Uprawnieni do udziału w zjazdach hufca z głosem decydującym...

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pon, 10 Sty 2005, 13:14:13 CET

Ale nie maja obowiązku należeć - chyba, że jednocześnie zostanie wprowadzona
odpowiednia poprawka do Statutu.

> A jesli już ktoś miałby okreslać taką listę "funkcji statutowych"
> to nie GK a RN, jako że to ona określa ordynację wyborczą.

Hm. To kwestia zlecenia w Statucie wykonania takiej czynności komuś.
Wybrałem GK, bo gdzieś w tych okolicach powstaje instrukcja ds.
funkcjonowania hufca.

Dominik Jan Domin

PS. A może podejśc do sprawy zupełnie inaczej - ale byłaby to spora
rewolucja.