Re: [Czuwaj] Uprawnieni do udziału w zjazdach hufca z głosem decydującym...

Pon, 10 Sty 2005, 13:29:58 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w poczta.onet.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, January 10, 2005 1:14 PM
Subject: ODP: [Czuwaj] Uprawnieni do udziału w zjazdach hufca z głosem
decydującym...

Nie musi być wprowadzana. Bo byłaby to wówczas kwestia prawa wyboru dla
danego instruktora.
A ponadto, zgodnie ze Statutem, może wówczas to w praktyce sprecyzować GK:
(.......Statut ZHP.....)
§ 19
1. Członkowie ZHP mają przydział służbowy.
2. Zasady przydziału służbowego członków i tryb postępowania w sprawach
związanych z przydziałem służbowym określa Główna Kwatera ZHP.
(...........................)

> Hm. To kwestia zlecenia w Statucie wykonania takiej czynności komuś.
> Wybrałem GK, bo gdzieś w tych okolicach powstaje instrukcja ds.
> funkcjonowania hufca.

Ale to gestii RN a nie GK Statut pozostawia besposrednie okreslanie "spraw
członkowskich".

> Dominik Jan Domin
>
> PS. A może podejśc do sprawy zupełnie inaczej
> - ale byłaby to spora rewolucja.

Co masz na mysli ?
:-))))

Czesław