[Czuwaj] Ujawniam się-cd:)

Magda Potapowicz thebest84 w wp.pl
Pon, 10 Sty 2005, 22:36:53 CET

W mundurze byłam na pierwszym swoim wystąpieniu w telewizji (to dziś było drugie!). To pierwsze było chyba 5 lat temu w programie "Tok szok" z okazji Święta Odzyskania Niepodległości (mówiłam między innymi dlaczego niekoniecznie chcę z Polski emigrować).
Dziś inne obowiązki mnie wezwały:), ale też ważne... tak myślę znaczy....

Pozdrawiam Tych, którzy widzieli i Tych, którzy nie widzieli...programu.
hm. Magda Potapowicz (Dziewczyna z okładki "Instruktorskiej czytanki")