Fw: [Czuwaj] Zjazd hufca kontra komendant chorągwii ?

Bronisław Nowak bronki w plusnet.pl
Wto, 11 Sty 2005, 22:32:01 CET

...tak na marginesie
Niezwykle trafna uwaga! W swoim czasie zwróciłem uwagę na samowolną zmianę celu Nadzwyczajnego Zjazdu Choragwi (dla
uzupełnienie a nie zwiększenia składu liczby członków komendy) co było powodem wyzwolenia ogromnego i trwałego
niezadowolenia komendanta choragwi, ale także pełnomocnika Naczelnika i jego samego. I co dalej trwa... trwa...
Ale taki jest ten nasz Związek.
Bronek Nowak