Re: [Czuwaj] Zjazd hufca kontra komendant chorągwii ?

Grazyna Szyndel grasz w wp.pl
Wto, 11 Sty 2005, 19:26:05 CET

> Chciałabym poznać Wasze zdanie w następującej kwestii:
> (...)

Trudno mi o tym pisać, bo to mój Hufiec, ale czy nie lepiej było zadać pytanie
co sądzicie o wniosku Komisji Rewizyjnej?

>Ale "enteligentna" KRH
>;-)  ;-)

Osobiście w pełni zgadzam się z taką opinią.
Po co zwoływać zjazd, gdy nie wie się co dalej?
Gdy nie ma się pewnego kandydata na nowego komendanta?
Niestety Marto, w podjęciu decyzji o zjeździe przez KR miałaś swój udział....
Nogi się pode mną ugięły, gdy usłyszałam decyzję Komendanta chorągwi
o powołaniu odwołanego komendanta hufca na pełnomocnika.
Ale KCH ma trochę racji, gdy mówi: sami popsuliście, sami naprawcie.

>A co stoi na przeszkodzie aby "zjazd wyborczy" odbył się już za 30 dni (...)
>Czyżby brak determinacji ze strony instruktorów hufca ?

Teraz została nam już tylko determinacja...
A między nami Marto, wolałam jak miałaś popsuty komputer.