[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

g00rek g00rek w wp.pl
Wto, 11 Sty 2005, 21:51:04 CET

Dnia 11 stycznia 2005, Paweł Dobosz wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

PD> "Ogłoszenie o którym mowa jest ewidentnie dyskryminacyjne, gdyż nie ma
PD> żadnych przepisów mówiących że sprzedawcą musi być kobieta w takim wieku. A

Rany julek. A czy są przepisy mówiące, że w sklepie z kosmetykami dla
łysych mężczyzn musi pracować łysy mężczyzna?

A MOŻE WŁAŚCICIEL TAK CHCE?

I cholera wszystkim od tego powinno być WARA. Jak właściciel sklepu
chce to może zatrudnić tresowaną małpkę.

Tym bardziej że i tak tak zrobi bo (jeszcze całe szczęście) państwo
nie wtrąca się w wyniki interview za bardzo.

Więc jeśli przyjedzie do nas z Wyspy Wolin mężczyzna to go nie
przyjmiemy (choć napisalibyśmy że sprzedawcę także) bo takie mamy
widzimisię, ale on będzie zasuwał tutaj na włąsny koszt.

Rany, jak nie ja znoszę państwa nadopiekuńczego.

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"