Re: [Czuwaj] Zjazd hufca kontra komendant chorągwii ?

Grazyna Szyndel grasz w wp.pl
Wto, 11 Sty 2005, 22:33:05 CET

> Aby ułatwić Wam życie zamieszczam poniżej ściągawkę - wystarczy Ctrl-C i
> Ctrl-V :-)))
>
> G. Całek
> (który niedawno tę procedurę przerabiał w swoim hufcu)
>
> <ŚCIĄGAWKA>
> Na podstawie par. 46 ust. 1 pkt 2) Statutu ZHP Komisja Rewizyjna Hufca ZHP
> Szczecin Dąbie zwołuje na dzień ..... 2005 r. Zjazd Nadzwyczajny Hufca ZHP
> Szczecin Dąbie w celu:
> 1) wyboru Komendanta Hufca;
> 2) określenia na wniosek wybranego Komendanta Hufca liczebności komendy
> [...]

Wielkie dzięki, co mamy zrobić to wiemy. Wniosek został już napisany parę dni temu.

Cały problem nie leży jednak w procedurze - tą znamy nazbyt dobrze,
bo wiele razy ją analizowaliśmy.
Problem w tym (moim zdaniem), że zanim napisze się wniosek o odwołanie,
trzeba mieć chociaż pomysł na następcę, trzeba wiedzieć co dalej.
Tego zabrakło. I jest tylko rozpaczliwe wołanie.
Tymczasem....
Trzeba pomyśleć zanim się coś zrobi.
Trzeba pomyśleć, zanim się coś napisze.
Trzeba pomyśleć, zanim się to ogłosi światu.
Trzeba chcieć samemu coś zrobić (nie tylko pisać, mówić, dyskutować).
I tylko to miałam na myśli pisząc:

>A między nami Marto, wolałam jak miałaś popsuty komputer.

Pozdrowienia dla phm. Jossariana, zawsze z wielkim zainteresowaniem czytam Druha artykuły.