Re: [Czuwaj] Zjazd hufca kontra komendant chorągwii ?

marta drozd ksantypa3 w poczta.onet.pl
Śro, 12 Sty 2005, 01:11:42 CET

----- Original Message -----
From: "Grazyna Szyndel" <grasz w wp.pl>
To: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, January 11, 2005 10:33 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Zjazd hufca kontra komendant chorągwii ?
>Trzeba pomyśleć zanim się coś zrobi.
>Trzeba pomyśleć, zanim się coś napisze.
>Trzeba pomyśleć, zanim się to ogłosi światu.
>Trzeba chcieć samemu coś zrobić (nie tylko pisać, >mówić, dyskutować).
>I tylko to miałam na myśli

Jeśli sądzisz, że nie zastanowiłam się przed poruszeniem tego tematu "na
forum" to bardzo mi przykro.

Myślałam nad tym dosyć długo. Zasięgnęłam opinii kilku "spokojniejszych
duchów" (m. in. dh. Krystyny Czerwińskiej) i nie widzę nic złego w
dyskutowaniu publicznie na temat, który mnie męczy, który nie jest niczyją
"prywatną sprawą", a właśnie problemem z jakim jak usłyszałam nie tylko ja
się spotykam.

Jeśli sądzisz, że nie zrobiłam nic w kwestii hufca - to w tej chwili nie
udowodnię Ci, że jest inaczej. Ale nie omieszkam podzielić się z Tobą
konkretami, kiedy moje działania przyniosą efekty.

Przykro mi, że w ten sposób podchodzisz do całej tej sytuacji.

Chciałam o tym wszystkim napisać ma priv., ale skoro publicznie zarzucasz mi
lekkomyślność, sądzę, że mogę również publicznie odpowiedzieć.

phm marta drozd wiewi00ra
Hufiec ZHP Szczecin - Dąbie
"Drogę wyznacza się idąc..."