[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Śro, 12 Sty 2005, 20:47:55 CET

Rafał skomentował wypowiedź Michała nt państwa
nadopiekuńczego:
> Równie dobrze, mogleś napisać:
>
> "Rany jak ja nie znoszę Prawa Harcerskiego." (na przykład)
>
> Nikt Ci nie każe. Zyjesz w UE, masz prawo do poruszania się po niej ze
> zwykłym dowodem i moesz zamieszkać praktycznie gdzie chcesz.
> ALE: masz obowiązek przestrzegać prawa, które Ciebie dotyczy.
> Niezależnie czy według Ciebie jest dobre, czy złe, czy do kitu.

Masz, Rafale, rację, że jest obowiązek przestrzegania prawa (no
chyba że się je świadomie narusza i świadomie liczy się z
konsekwencjami - zdarza się, nie?)

Ale każdy, w tym i
> Ty, hm/HR
tzn. w tym przypadku g00

może wypowiedzieć się dowolnie pozytywnie lub
negatywnie na temat sensu takiego czy innego przepisu. To nie
jest zabronione, prawda?

Pozdrawiam

Darek Brzuska
niekiedy świadomy łamacz prawa