[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Rafał kmccoy w mail.konto.pl
Śro, 12 Sty 2005, 21:28:51 CET

Użytkownik Darek Brzuska napisał:
> Masz, Rafale, rację, że jest obowiązek przestrzegania prawa (no
> chyba że się je świadomie narusza i świadomie liczy się z
> konsekwencjami - zdarza się, nie?)

Ok, troszkę się uniosłem...

> tzn. w tym przypadku g00
> może wypowiedzieć się dowolnie pozytywnie lub
> negatywnie na temat sensu takiego czy innego przepisu. To nie
> jest zabronione, prawda?

Zgoda, ale G00rek napisał wprost, że złamie prawo... Cytuję:
<>
Więc jeśli przyjedzie do nas z Wyspy Wolin mężczyzna to go nie
przyjmiemy (choć napisalibyśmy że sprzedawcę także) bo takie mamy
widzimisię, ale on będzie zasuwał tutaj na włąsny koszt.
</>

Równie dobrze komendant KG Policji, mógłby powiedzieć, że zgodnie z
prawem trzeba łapać wszystkich złodzieki, ale tak zasadniczo to i tak
nie opłaca się marnoawć sił na tych co kradną poniżej <250 PLN...

Czepiam się rownież z tego powodu, że ta "opinia" G00rka została przez
niego podpisana jako instruktora ZHP a nie osoby prywatnej a więc
opinia ta może zostać wzięta za przedstawienie poglądu części bądź
całej organizacji...

Pozdrawiam
Rafał

--
Obsesja rozdawania wesolego Mikolaja, do >> 5 GB <<
oraz  >> DOMENA <<  gratis, http://www.alpha.pl/