[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

g00rek g00rek w wp.pl
Czw, 13 Sty 2005, 00:56:00 CET

Dnia 13 stycznia 2005, Rafał wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

R> Zgoda, ale G00rek napisał wprost, że złamie prawo... Cytuję:
R> <>
R> Więc jeśli przyjedzie do nas z Wyspy Wolin mężczyzna to go nie
R> przyjmiemy (choć napisalibyśmy że sprzedawcę także) bo takie mamy
R> widzimisię, ale on będzie zasuwał tutaj na włąsny koszt.
R> </>

Nie złamię prawa. Nikt nie wejdzie mi do głowy i nie stwierdzi czemu
go nie przyjąłem. Chyba nie musze się jeszcze państwu z tego
tłumaczyć.

R> Czepiam się rownież z tego powodu, że ta "opinia" G00rka została przez
R> niego podpisana jako instruktora ZHP a nie osoby prywatnej a więc
R> opinia ta może zostać wzięta za przedstawienie poglądu części bądź
R> całej organizacji...

Ken. Czepiasz się (od zawsze). Czasem - tak rzadziej niż kiedyś. Ale
ja już się przyzwyczaiłem i z pobłażliwością kiwam głową.

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"