[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Rafał kmccoy w mail.konto.pl
Czw, 13 Sty 2005, 11:23:25 CET

Użytkownik g00rek napisał:
> Nie złamię prawa. Nikt nie wejdzie mi do głowy i nie stwierdzi czemu
> go nie przyjąłem. Chyba nie musze się jeszcze państwu z tego
> tłumaczyć.

A treść ogłoszenia już się liczyć nie będzie? Hmmm....

> Ken. Czepiasz się (od zawsze). Czasem - tak rzadziej niż kiedyś. Ale
> ja już się przyzwyczaiłem i z pobłażliwością kiwam głową.

Ktoś się musi czepiać.
Od 22 grudnia 2004 roku, od godziny 13:32, kiedy wysłałeś swoje
ogłoszenie na listę, osób "czepiających się" przewinęło się trochę.
Długo śledziłem ten wątek, z ciekawości - co zrobi G00rek, postawiony
pod ścianą na własne życzenie?
Ale Ty nie zrobiłeś nic konkretnego, poza bronieniem się i trwaniem z
wielkim uporem przy swoim - błędnym - zdaniu.
Tylko nie pisz, że to Twoje prywatne zdanie - podpisywałeś się zawsze
jako instruktor ZHP.

A co do pobłażliwości.
Pisałeś kiedyś na liście, że jesteś taki sprawiedliwy i przestrzegasz
prawa, nawet przez ulicę zawsze przechodzisz na zielonym świetle i
nigdy nie przebiegasz/przechodzisz na czerwonym.
Jak widzę, sporo się od tego czasu zmieniło. Dzisiaj naginasz
obowiązujący Kodeks Pracy w Polsce, a co będzie jutro i pojutrze?

Nie czepiam się tylko zadaję konkretne pytania i czekam na odpowiedzi
na nie.

Miłego dnia
Rafał

--
Obsesja rozdawania wesolego Mikolaja, do >> 5 GB <<
oraz  >> DOMENA <<  gratis, http://www.alpha.pl/