[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Mariusz Cyrulewski cyrek1 w tlen.pl
Czw, 13 Sty 2005, 12:30:07 CET

> Tylko nie pisz, że to Twoje prywatne zdanie - podpisywałeś się zawsze
> jako instruktor ZHP.

Ratunku, czy ktoś może mi wytłumaczyć, czym różni się prywatne zdanie g00rka
od zdania g00rka jako instruktora ZHP?? Jest jakas rozbieżnośc, szczególnie
w tej sprawie?? Co to za różnicowanie na zdanie prywatne i służbowe, czy na
prawde niektórzy w was sosują taki dualizm i maja odmienne zdania służbowe
od prywatnych?? Człowieku, nie rozumiem twojego twierdzenia.

Po drugie wydaje mi się logicznym, że g00rek chce zatrudnic dziewczynę i nie
jest to złamanie prawa, bynajmniej nie znalazłem żadnego art, mówiącego, że
jet to w sprzeczności z przepisami.

Mariusz Cyrulewski

"Harcerz jest zawsze z Pogodna"