[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Andrzej harc38 w op.pl
Pią, 14 Sty 2005, 09:13:39 CET

Użytkownik Magda Potapowicz <thebest84 w wp.pl> napisał:
>I na koniec: Bardzo cenię sobie inne zdanie od mojego, o ile jest ono wyrażone na odpowiednim poziomie i podparte mądrymi argumentami i trafnymi przykładami... Górka znam i wiem, że w któryms momencie Go poniosło - Ciebie Andrzeju nie, ale może jakąś inną wypowiedzią uda Ci się mnie przekonać do swoich racji.

A czy nie mamy pięknej i długiej tradycji określania właśnie w taki sposób naszej rzeczywistości politycznej ? :) Przypomnijcie mi, drodzy listowicze, któż to powiedział, że "Rzeczpospolita nierządem stoi" ?

Piękne, ponadczasowe stwierdzenie...
Andrzej.