ODP: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 14 Sty 2005, 14:59:39 CET

Obywatelu!

Bójcie sie Partii!

U nas tak jest, wszystkie biwaki TRZEBA zatwierdzać. A tu widze, że
niekoniecznie :)

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

PS. Moge prosić na priv - co KH musiałaby zrobić? Nie zamierzam im zdradzać
- ale może to właśnie zrobili i zgodnie z prawem jednak muszę zatwierdzać??