RE: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Pią, 14 Sty 2005, 15:12:54 CET

[goja73] cóż jest takiego złego w konieczności zgłaszania biwaków?
w razie problemów rodzice informacji szukają najczęściej w hufcu,
bo szkoła nieczynna, a drużynowy tez na biwaku, a jak w hufcu nic nie wiedzą
o biwaku, to się biedny rodzic denerwuje (a mnie na tym nigdy na tym nie
zależało, bo to mój sojusznik), dodatkowo z karta biwaku trafia do hufca
lista uczestników, więc i z ubezpieczeniem nie ma problemu...

goja73
______
hm. Grzegorz Jurek, gg 2002518
"...zapal się raz, zaświeć i płoń,
komuś potrzebny jest ogień Twych rąk..."