RE: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 17 Sty 2005, 09:04:21 CET

-----Original Message-----
From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

> [goja73] generalnie wszystkie wyjazdy powinny być zatwierdzane

>Dlaczego wszystkie ?
>Czesław

Nie rozumiem tej niechęci zgłaszania biwaków. Czy to taki problem złozyć
(lub przesłać mailem) kartę biwaku, wraz listą ubezpieczonych osób?

1. Namiestnik wie, które drużyny często wyjeżdzają, jeśłi jakaś przez rok
nie odbyła żadnego biwaku, może warto zainteresowac się nad przyczyną.

2. Komenda może robić zestawienia - ile dzieci z terenu gminy skorzystało z
wyjazdowych form wypoczynku, co może być pomocne przy otrzymywaniu funduszy.

3. Jako rodzic czułbym się bezpieczniej - kiedy wiem, iż jest jakaś forma
kontrolna sprawowana nad wyjazdami mojego dziecka.

--
s00hy